Thursday, February 15, 2018

BeautifulNara: Netizen Persoal Hanis Zalikha Beri Anak Makan Suplemen Kolagen

BeautifulNara
 
Netizen Persoal Hanis Zalikha Beri Anak Makan Suplemen Kolagen
Feb 15th 2018, 08:06, by serenity

Sejak kebelakangan ini, semakin ramai doktor perubatan tampil di media sosial menegur selebriti yang menjual atau menjadi duta kepada produk suplemen melibatkan kanak-kanak. terbaru, Netizen di Forum Cari mempersoalkan Hanis Zalikha, kerana memberi anaknya makan suplemen kolagen yang dijualnya.

Dalam beberapa siri video, Yusuf Iskandar dilihat makan sesuatu dari paket, dipercayai produk suplemen kolagen yang dijual sendiri oleh Hanis.

Netizen menyuarakan kebimbangan kerana usia Yusuf masih terlalu muda untuk makan suplemen tersebut, teutamanya kesan jangka panjang yang tidak diketahui.


Sebelum ini, Dr Rafidah Abdullah, pakar buah pinggang melalui Twitter telah menegur artis agar lebih bertanggungjawab dan tidak melibatkan kanak-kanak dalam penjualan suplemen.

Pesanan dan rayuan saya kepada kesemua artis tanahair.

Terima kasih ya! pic.twitter.com/NcVRhXgtf5

— Dr. Rafidah Abdullah (@rafidah72) February 14, 2018

Sebelum ini juga beberapa orang pengamal perubatan telah menegur Neelofa dan pelakon baru Intan Najuwa kerana mempromosikan suplemen untuk kanak-kanak. – beautifulnara.com

Sumber: Forum Cari

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.