Tuesday, February 13, 2018

BeautifulNara: Saya Menangis Sebab Tidak Boleh Kawal Perasaan Bangga Dengan Hael – Nabila Razali

BeautifulNara
 
Saya Menangis Sebab Tidak Boleh Kawal Perasaan Bangga Dengan Hael – Nabila Razali
Feb 13th 2018, 09:52, by Bella

Sejak dua hari ini nama Nabila Razali menjadi perhatian di media sosial, semuanya gara-gara beliau menangis ketika Hael Husaini menjuarai AJL 32. Mula lah ada yang berspekulasi kenapa Nabila yang terlebih-lebih sedangkan yang menang itu orang lain? Mereka berdua ada hubungan istimewa ke?

Sudah biasa dengan kecaman netizen, Nabila menjelaskan beliau hanya merasa bangga dengan pencapaian Hael pada malam anugerah tersebut.

Sebagai kawan yang dah lama kenal mestilah saya bangga dan gembira dengan Hael apabila diumumkan sebagai juara pada malam AJL itu. Selain saya, Indah Ruhaila juga menangis sebab kami tahu bagaimana Hael berusaha keras selama ini.

Ini adalah kali pertama Hael dapat masuk anugerah berprestij dan menang pula. Sebab itu saya tak boleh mengawal perasaan dan menangis. Biasalah netizen, semua orang nak bagi pendapat. Tapi ada yang tahu dan faham situasi yang saya menangis sebab rakan baik menang.

Nabila juga akui hadir ke AJL 32 semata-mata hendak memberi sokongan kepada Hael. Ini lah yang dikatakan #friendshipgoals. Terus sokong antara satu sama lain dari zaman susah sehinggalah senang. Harapnya persahabatan mereka akan kekal selamanya.

Sumber Berita : mStar Online

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our policies, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.