Tuesday, April 3, 2018

Oh! Media

Oh! Media


Honor 7X Yang Terkenal Sebagai Smartphones Ketahanan Jika Terjatuh Kini Boleh Dimiliki Pada Harga RM899 Sahaja!

Posted: 02 Apr 2018 05:45 AM PDT


Kalau hari tu Ohmedia ada kongsikan pasal Honor 7X yang mempunyai features airbags-style yang mampu memberi ketahanan lebih baik kepada phone korang jika terjatuh, dan ramai yang memberikan maklumbalas baik yang ini adalah smartphones paling sesuai untuk mereka yang lasak mahupun berperangai clumsy. Haha.


Tak dinafikan semua tu memang betul. Berpatutan dengan harganya, Honor 7X merupakan smartphone di dalam kategori pertengahan biarpun datang dengan harga yang begitu rendah dan mampu dimiliki oleh semua.

Tapi biar pun dijual pada harga yang rendah, design Honor 7X ni memang nampak sangat premium dengan seni binaan yang sangat sedap bila dipegang. Binaan yang sangat solid sama seperti smartphones premium yang ada di pasaran. Siap dengan kamera dual lens pulak tu! Bezel less on budget!


Mesti ramai yang membuak-buak rasa nak beli Honor 7X ni kan? Percayalah ini smartphones pertengahan pada harga yang murah dan akan menjadi nilai pelaburan paling awesome pernah korang laburkan pada sebuah smsrtphones.

Jadi kalau korang memang tengah cari phone baru dengan design yang premium, kamera yang cantik, performance yang baik, dan paling penting tahan lasak tapi dengan taraf kehidupan hari ini yang membuatkan korang taknak berhabis banya, masukkan sahaja Honor 7X ni dalam senarai wishlist korang.


Baca artikel sebelum ini tentang airbag-styles yang ada pada Honor 7X untuk maklumat lanjut. Honor 7X telah mula dijual secara rasmi di Malaysia pada harga RM1,099 sahaja di VMALL. Tapi berita baiknya yang sekarang ni korang boleh beli pada harga RM899 sahaja di Lazada.