Friday, January 19, 2018

BeautifulNara: Fathia Latiff Minta Maaf Pada Iqram Dinzly, Tiada Niat Buruk Komen Bunuh Diri

BeautifulNara
 
Fathia Latiff Minta Maaf Pada Iqram Dinzly, Tiada Niat Buruk Komen Bunuh Diri
Jan 19th 2018, 00:28, by Bella

Setelah dikecam kerana meninggalkan komen berbaur kontroversi agar pelakon Iqram Dinzly membunuh diri, semalam Fathia Latiff menerusi akaun Instagramnya meminta maaf atas keterlanjurannya itu.

Menurut Fathia, apa yang berlaku cuma salah faham sahaja dan beliau tidak mempunyai sebarang niat jahat terhadap Iqram.

Salam kepada semua. Saya ingin meminta maaf diatas pertuturan saya dengan Iqram Dinzly pada  tempoh hari. Ini hanyalah salah faham memandangkan saya dan dia dalam keadaan baik dan saya tidak mempunyai niat buruk sama sekali kepada beliau. Sekali lagi saya meminta maaf diatas sensitiviti isu ini.

Sebab itu kata orang, sebelum hendak berkata sesuatu fikirlah dahulu agar ia tidak membuatkan orang lain sakit hati ataupun menimbulkan salah faham. Harapnya Fathia tidak mengulangi perbuatannya itu lagi.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com. By using Blogtrottr, you agree to our polices, terms and conditions.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions.