Monday, May 7, 2018

Oh! Media

Oh! Media


RAYMIN FLAT FIX Emergency Tire Repair

Posted: 06 May 2018 06:26 AM PDT

Raymin Flat Fix ni, memang satu alat yang Oh Media rasa amat berguna bila berlaku kecemasan tayar pancit. Siapa sangka bila tayar kita nak pancit, lagi-lagi bila hujan dan malam. Korang boleh bayangkan pening kepala jugak bila korang terpaksa tukar tayar masa hujan atau malam.


Satu penyelesaian untuk membaiki tayar pancit anda - Hasil Terjamin! 
FlatFix mempunyai cecair yang mampu membaiki tayar pancit anda dengan serta merta. Ia sangat pantas bertindak sehingga hanya mengambil masa 90 saat dan anda mampu memandu sehingga 100 batu selepas digunakan. 

Apakah Manfaat Menggunakan FlatFix?
Tidak perlu menukar tayar - Flatfix akan menampal dan mengembangkan tayar secara automatik. Amat bagus kepada semua orang terutamanya untuk kaum wanita kerana proses penukaran tayar dapat dielakkan.
Siap dalam masa hanya 90 saat - Anda hanya memerlukan 90 saat sahaja dengan menggunakan Flatfix. Perjalanan dapat diteruskan tanpa sebarang kelewatan.
Mudah dan senang digunakan - Hanya perlu sambungkan hos Flatfix ke valve tayar dan tekan butang pada botol. Sangat praktikal dan boleh dikendalikan oleh semua orang.
Keselamatan terjamin - Risiko jenayah di jalan raya dapat dikurangkan terutamanya pada waktu malam dan ketika berada di tempat yang sunyi. FlatFix membaiki tayar bocor dengan mudah dan pantas.

Siapa yang memerlukan FlatFix?
Pemandu yang pentingkan keselamatan keluarga - Jika anda peduli dengan keluarga anda dan sayangkan mereka. Anda harus beli!
Pemandu yang pentingkan masa - Jika anda tidak mahu membuang masa untuk menukar tayar di tepi jalan semasa pergi bekerja atau pulang ke rumah. Anda harus beli!
Pemandu yang menjaga kereta - Jika anda tidak mahu rim dan tayar rosak semasa memasang tayar. Anda harus beli!
Pemandu wanita - Jika anda seorang wanita dan tidak mempunyai kepakaran dan kekuatan yang cukup untuk menukar tayar. Anda harus beli!

Features: 
  • Suitable for bicyscles, motors, sedan, MPV, SUV, 4x4, and ALL!
  • Inflates and Seals puncture Immediately
  • No Tools Require
  • Easy and Safe to use
  • Eco Friendly and Non-flammable Formula
  • Capacity 500ml
  • 2 Year Warranty

Lihat video untuk cara penggunaan